Är Gaspra tillbaka igen!?

Nu har jag lov! och känner att jag saknar att blogga. det som fatades förut var att jag inte hade tiden till det.
Men jag kommer lägga upp tid till allt i mitt liv så att det ska funka senare. Man kan inte sluta med det man tycker om bara för att det inte finns tid.
Jag älskar att plugga! Men Skolan kan inte ta över helt! nästan tre timmar på mitt dyngn gick åt till att pändla från enköping till uppsala, när jag gick i skolan.

Sen Måste jag ju tänka på att plugga. och mina vänner. Jag har facktist inte vart med dom så mycket jag har vellat! Men nu har jag ledigt och gör det jag vill:)


Så jag hoppas att jag får tid till mera nu efter lovet!

Jag Blir höstdepig!  Nu är det snart vår! solen kommerfram och sen är det sommar! Då har jag ju RESAN att se fremimot ;)





Jag saknar värkligen tiden då vi var utomlans!!! men snart är jag tillbaka! då kommer gaspra bli min reseblogg!!!

Men det är en lång väg att gå!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0