Ät inte av det röda äpplet!


hej hej!

Gick som vanlig upp 4.30 för att gå ut med ruff. Ja , eller mer för att jag ska röra på mig;) jag var ute i Gånstaspåret och hade joggat klart och börjat gåt då jag titta åt sidan. Längre bort där borta stod ett träd som var helt bladlös och mörkgrå. Såg dött ut. Men på en gren satt ett äpple och bara lös upp hela trädet. Jag var på vägg att ta det, men så kom jag på alla sagor som man har hört. Äpplen är inget att leka med. Ta bara snövit som somnade och var nära på att dö! eller Eva och Adam, som vart utslängd ut paradiset!! :S


Kommentarer
Postat av: Kenny Kaplan

du är en hottie!

2010-10-08 @ 20:18:06
Postat av: Julian

Haha vad läskigt! Det var nog ett smart drag att låta bli. ;)

2011-01-31 @ 08:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0