Grattis mamma på DANSKA morsdag!

Jag är då knäpp! Läste i min kalender för en vecka sen att det är morsdag i dag. Så upp tidigt och göra en as stor frukost. Jag slet i timmar. Väckte pappa för att få hjälp. Det visa sig att det var mors dag för damark. Vad ska man göra? Väcka mamma och gratta bara. Förvirrad och tröt åt hon bara upp pankakorna och ville lämnas ifred. Knäppa Sandra

 

Sen idag då? Nja inte så mycket. Träffa Sussi i Uppsala. Bara det att jag missa bussen X) så fick vänta på en som kom en halvtimme senare. Väll i stan mötte jag en glad Suss. Vi skratta och upptäckte att alla affärer var stängda. SMART man är då ;) vi gick till en matställe för att äta, då såg jag att jag hade glömt pengarna hemma. Tur så bjöd Suss mig och sen sola vi i statsparken.

bloma
underbart vackra blomer i lineträgorden. kan inte förstå att sussi inte har sätt dem tidigare:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0