Är hemma efter en lååång dag.

Kom nys hem.. sent va, det är det negativa med att plugga i en annan stad. men tycker endå jag är tuff som årkat gö det i en och ett halft år nu.

Jag var hos bilskolan och bokade min första körlekon. jag har planerat att få körkortet innen sommaren, då ska jag och ett par till kompisar åka till gotland och även köra runt i sverge. Det är ett fantastiskt land. jag förstår int5e dom som åker bort på sommaren som det är som bäst! det är ju nu på hösten/vinten som man ska dra tycker jag.. men men..


skulle ha varit med sandra idag, men eftersom jag kom hem så sent och hon var tröt så ska vi ses imorgon istället. söta hon har också bjudit med  mig till en stokholms resa i helgen<3 underbar vän det där ;)

                                

jag och sandra! vi har kännt varandra sen 1:tan och har nu efter 5 år taggit upp kontakten och har as kul tillsamans!


nu ska jag ta det lungt.. mysa lite med ljus och skriva dagbok.. dricka Te ifall jag årkar (har ätit nys)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0