Har rast.

Hej på er. har en 20 min rast nu innan rörelsen börjar.

det är en av dom härligaste lärarna vi ska ha! hon är underbar, eftersom hon är rörelse lärare så pratar vi om kroppen och tar upp saker som vanor, ex att man drar handen genom håret eller harklar sig ofta och slutar med varge menig med "det är helt okej" och "vi är olika"
En sak som jag tyckte var as kul var när hon gav mig råd om hur jag skulle bli mer avslapnad, för jag spänner axlarna för mycket. var att jag skulle skaffa en pojkvän. hahah, as härlig ju!


men är det inte underbart med vinten? när jag gick till bussen var det frost och vitt överalt och i äppelträden hängde det vinrödda äpplen. så fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0