Heja Kissie!!!

Jag läste nys kissies blogg och såg ett intresant inlägg! det hanlade om att folk hade varit på henne och tyckt hon var "dålig" för att hon inte hade donerade mer och att hon slösade mer pengar på sjg själv. Jo det är klart att det kanske är lite med tanke på hur mycket hon shoppar.
Men om vi ser det så här istället då! hur mycket pengar donerar du av dina pengar.. pesonligen har jag bara köpt ett råsaband + 175 kr till kvinoskjoren i enköping. när jag var liten gav jag 50 kr till hitta katten och 50 till djurens rätt.

ja men ni ser!! själv ger man ju inte bort så mycket!!

Jag tycker Kissie är as heftig! 19 år och redan känd!! hon är målmedvetat och vet vad hon vill. Hon har extrema åsikter och det har jag med (men har inte taggit upp det i bloggen enu.) Även fast folk tycker att hon är ful så fortsäter hon att ändra på sig.

Och hon är smart! men tanke på hur många som läder hennes blogg och hur många av dom som "hatar" henne fortsätter hon iallafal.. Saker som JAG hör daglingen om henne är att. "Hur kan hon göra så. Jag fattar inte varför folk läser hennes blogg, vem vill veta om hennes liv" Och det är av folk som tittar på den!! Ja, ni hör ju!!

MEN!! det är en sak jag tycker är fel!! ett fel som många gör!! och det är hennes syn på vad som är nytigt och inte.. klart man ska ha koll på hur och vad man stoppar i sig men hon gör det på fel sätt!!




Kommentarer
Postat av: Bea

Men seriöst tycker jag att man inte ska klaga på komentarer, komentar fältet är ju till för att kritisera på dåligt och bra, ellerhur?

2010-11-18 @ 21:24:44
URL: http://beabeata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0