I skolan

just nu är jag i skolan. Har haft Nationella prov i engelska på morgon, det gick bra hoppas jag.
Uppsala är en stad där alla åker cykel och nästan alla är bi! jo det är sant!!

aja nog om uppsala.


      

Idag ska jag och mamma till körskolan!! och jag ska äntligen får börja med körkortet. ska sattsa mycket på det nu och mindre på skolan. det känns viktigare just nu och varför göra det som känns mindre viktigt?

är värkligen nöjd med mitt hår idag!! lockarna är perfekta. här är ett bra tips för er med rakt hår som vill har vågit.

ställ er i duchen på morgonen och tvätta kroppen, se till att du inte blöter hårte.  och låt den varma ångan fukta det. låt det tårka och det blir mycket snyggare ;)



jag en helt varnlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0