Laddar upp för kvällen!!

NU är det sent!! titta på tv ett tag innan jag förberede mig för kvällen.. ansiktsmask och tofflor är ju ett måste!! kokosbollar kanske man inte äter varge dag..

Men iallafal
                           

jag är moykcet noga med min hy. tvätar den morgon och kväll. men sanigen är att jag värkligen ogillar att ansiksmask på mig :S tycker inte om hur det stelnar och man känner sig torr och obehaglig.. men när man tvättar av det känner man sig len och mysig. då tar jag på mig sjöna kläder och kanske tänder något ljus, skriver dagbok och smörjer in hyden men mysiga krämer:D hihi det är avkoplig för mig

                             

Jag behöver avkopling nu.. kommer vara en tuff och jobbig och tråkig och ledsam dag imorgon.. varför? jo ni får se.. om jag årkar skriva om det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0