Plugg, arbete och annat!

Hej på er! jag har fult upp med saker här!
lovet är slut och det har varit ett underbart lov som gärna fick vara längre;) nej men jag har bara villat upp mig och gjort det jag har velat, men endå känns det som om jag är tom på energi!

Men första skoldagen idag och jag hade minst sakt ångest.... jag älskar att plugga och skolan är okej, men det var endå kul att träffa vännerna:)

Just nu har jag skickat ivägg ett mejl till banken, kommer få gå på ett möta om ekonomi + biobiljet.. inte för att jag behöver ha stor koll på ekonomin, har ju nästen alltid pengar;) men endå känns det bra att ha god kontakt med sin bank. 
 Och självklart pluggar jag lite också.. och skriver dagbok, nägot jag gör somgåt som varge dag. jag älskar det och det är så sjönt att få skriva ner sinna tankar en att dom snurrar runt i huvet och man blir galen!! för det är en av anlednigarna till att jag inte är depremerad av mig :)
mitt mörka arbets rull.. haha galna profesorn Gaspra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0