Vad Gaspra anser om nytigt och inte nytigt!

Jag tror att jag talar för många när jag sägar att man vill gå ner i vikt! jo, alla vill väll förlore 1 kg mer.

Men jag har hört det mäst sjukaste bantnigs ideér! men jag tänkte tala om för er hur jag tänker.

Jag brur mig inte så mycket vad/när jag äter. Men jag kan ganska mycket om mat och kost. Om du bestämmer dig att du ska gå ner i vikt och ändra i din kost så se till att du får i dig allt du behöver. kroppen behöver fett och kolhydrater, men det hanlar om att man får i sig så mycket bsom man behöver

därför ska jag göra ett test och se hur mycket jag går ner på en månad. 

 












Efter en månad kommer jag lägga upp en för och efter bild. jag kommer även tala om hur mycket jag har gåt mer.


Kommentarer
Postat av: Bea

Haha, tar inte träning på lika stort allvar!



Men jag joggar på stället samt andra övningar sön-ons!

I typ en timma!

2010-11-18 @ 21:19:36
URL: http://beabeata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0