Var på banken

Var nys på möte hos banken. kom lite sent och ursäktade mig till killen i kasan och förklara att jag skulle träffa en tjej.
"nej, men nu är det föresen" han titta alvaligt på mig. jag svara den bara jaha lite förvånad och besviken. jag visste inte vad jag skulle göra. då skrata hen till och sa att det var okej och att hon stog bredvid honom. haha det var så kul!

Eftersom jag kom sent så vart det stängt och jag fick gå ut bakväggen.. haha kände mig som bankens bästa kund...ja. eller senaste ;)

Fick en perm, tråkiga papper som jag inte kommer läsa. och en BILOBILJET! hihi passar as bra nu när jag ska på bio imorgon i stockholm med min underbara vän Sandra och hennes kille ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0