sol! vår! UNDERBART!!

Hej alla som fortfarande tittar in på min blogg :)
jag är så himla glad! allt går så bra just nu.
Jag börjar förstå mer i skolan och vill plugga!! bara en sån sak.
Men det är en sak jag har funderat på med det här med måsten, plugga, tränna och städa. Det är tre måsten jag har och mår dåligt över.. eftersom det är tre saker jag har svårt för. Men jo! jag gör det.. men är jag värkligen lyckligare för att jag kämpat med det.. När jag igentligen skulle kunna sola, träffa vänner. ta långa promenader. sova! resa runt.
skulle jag vara lyckligare om jag var smalare, smartare och så?? tror inte det..
Men så klart ska man inte strunta i det!! men jag har varit så extrem inom det! typ tränat varge dag. sprungit och haft mig, istället för att ta en glass. aja! nu tror jag att jag har hittat en balans i livet ;)
sitter som sakt och pluggar på matte just nu och det går as bra! ska försöka göra ett prov på tisdag.
Men vad som har hent annars?? MASOR!! men det tar jag senare ;)
Puss på er!
ps. den här låter är så grymt bra+ fin vidio
Hej alla som fortfarande tittar in på min blogg :)
jag är så himla glad! allt går så bra just nu.
Jag börjar förstå mer i skolan och vill plugga!! bara en sån sak.
Men det är en sak jag har funderat på med det här med måsten, plugga, tränna och städa. Det är tre måsten jag har och mår dåligt över.. eftersom det är tre saker jag har svårt för. Men jo! jag gör det.. men är jag värkligen lyckligare för att jag kämpat med det.. När jag igentligen skulle kunna sola, träffa vänner. ta långa promenader. sova! resa runt.
skulle jag vara lyckligare om jag var smalare, smartare och så?? tror inte det..
Men så klart ska man inte strunta i det!! men jag har varit så extrem inom det! typ tränat varge dag. sprungit och haft mig, istället för att ta en glass. aja! nu tror jag att jag har hittat en balans i livet ;)
sitter som sakt och pluggar på matte just nu och det går as bra! ska försöka göra ett prov på tisdag.
Men vad som har hent annars?? MASOR!! men det tar jag senare ;)
Puss på er!
Hörs senare ;) ska köpa melon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0