Hej på er mina bloggläsare.

Ja, jag vet att jag inte bloggar så ofta! men det är för att jag gör en masa. haha, hur som hälst. Har tränat.. men han inte så mycket eftersom jag hade svenskan att gå till. Sen masa teater lekoner;) haha vi har lekoner i RÖST! Så man springer omkrig och gormar till läraren tycker att vi har varit dktiga och så läser vi rolga noveler och sagor. Och det får vi betyg iHahah ;D kommer lätt få MVG, eftersom jag altid hörs och syns ;) Sen planera pjäsen som vi ska vara klara med snart :S

Han med att gå in i en afer och köpte tröjan jag har pratat om :D kommer snart upp på bloggen :)

Men nu kommer det en bild på vad jag hade på mig idag :) tycker om att vara anorlunda. oh tycker värkligen att den här tröjan är det:P

Köpte den för något år sen och använder typ aldrig. snart trik om man har en dag då man inte vet vad man ska ha på sig, får alltid höra av någon om att jag är fin i den ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0