God morgon!

Har ni sovit gott? Det har jag iallafal.
Men igår! hade as kul! bara några saker som var jobbiga, men äh! det ska inte förstöra något. 


 Hahah, sussi och jag fördrack ute med något hon hade tagit hemifrån och sen köpte vi en varsin cider av en tråkig och sur bartender. Jag försökte skämte med hono hela tin men han var bara sur.. så när sofi kom gick vi fram till honom och bad om en bodyshot. Hans kompis börja knäppa upp hans skjorta.. men det vart ingen. istället tog vi en var sin tequila!



Sussi och jag


Vi fick vara med i en tävling där man kan vinna drinckar ur baren. Vi kunde knapt frågorna så vi hitta på lite;) synd att men inte ser vad det står..



Men sen var det hem med 2.40 bussen. Och såklart tog jag med mig en hem.. Donken! vi tog ett varmt bad tillsamans innan jag slängde mig på sofan och somnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0