Träffen med personlog tränare. Plus tips ;)

Min personliga tränare är ingen annan än min goda vän Paulina ;)

Hon kan as mycket om kost och tränig. Så idag har hon lakt upp en plan som ska få mig att må bättre, bli starkare;) jag vill inte bara gå ner i vikt, jag vill ha muskler som håller upp kroppen och får en att årka mer.

 För det finns inget mer jag hatar en den dåliga synen på vad som är nytigt och inte!
 MÅnga tänker att om man äter mindre och BARA räknar kalorier är man nytig. att gå ner två kg på en vecka är inte bra för kroppen. så fort du äter som vanigt går du upp och då får man jojjobantnig.

Som kissie som äter hvrigrynsgröt hela tin. visst! det är bra och man håller sig mätt men om du lever på det får man för mycket fibrer i sig och då mår inte maggen bra.
Så ät en varigerad kosst! Var INTE rädd för fet! det är bra. som bejkon är as bra att äta. 
 Det är svårt att säga exakt vad man ska äta. eftersom alla har olika problem.
MEN! tänk på att få i dig all näring. varigerad kosst. och är bara godsaker på helgen;)


Ja så här mycket intreserad är jag ;)

Ni ska få se min tränigs chema och vad jag ska äta.

Mera tips kommer under tiden ;) jag har massor med bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0