Ska det värkligen vara så?

Varför ska det vara så oretvist igentligen?

Jag fick reda på att en tjej hade blivit slagen av en kille. och många förneka det ocg sa att han aldrig skulle kunna göra något sådant. För han är ju så himla snäll!!!

Men när folk fick reda på att det hade hänt skulle det tystas ner. FÖR HAN ÄR JU SÅ SNÄLLLLLL!



Det är så himla typiskt! och det händer ofta, kvinor som anklagar sina män för mishandel bli ofta utstöt.  En tjej som blir voldtagen blir kallad hora och att hon var med på det, "hon får skulla sig själv när hon  beter sig sådär"


En kvinna med stara åsikter är bitter

Jag har baar tänkt på hur det är hemma. jag tycker min mamma är tjatig som helatiden ber mig att göra saker. och pappa är rolig för vi gör mera saker tillsamans. men om jag tänker efter så tar mamma mer om hemmet och klart att hon tjatar, det är ju hon som blir ledsen om det är stökigt.

Och det här med vikt och kroppen?? ja jag ska erkänna att jag cokså bryr mig. Men jag är så trött på att höra alla tjata om att "nu ska jag sluta med godis, träna tre gånger i veckan" och "nu har jag gått ner ett kg" för att du är färdigbasad??

Antingen är men fet eller smal! men kan man inte vara normal??



Ska det värkligen vara så?



Och jag vill bara att säga. missuppfatta mig INTE! jag är INGEN manshatare!  Jag känner bara att man borde ändra synen på kvinnor och men.




Och varför ses ner på  feminister?? 

                                                                                                                                 
därför jag inte bara använder dove för att det är en bra produkt ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0