Tips

Här kommer det tips på saker som jag använder mig av.

Ta en titt på barnavdelnigen

Hr söt är inte det här halsbandet?

Syran kom hem med idag. Ska själv ta en titt  imorgon tror jag ;)

Lockigt hår, använd bara balsam

Den här produkten är as bra! jag älskart, Och om ni har lockigt hår som jag, använd bara balsam. lockar drar åt sig "flott" och kan bli tort om man använder för mycket shampo

Se bara på den här bilden, torra toppar! och då tvätta jag bara håtet 2/3 gånger i veckan. Ni ska se Hur det ser ut nu. Var rädd om erat hår! jag varken fergar, sprejar eller annadra produkter, förutom balsam. Men kommer nog använda shampo någon gång ibland:P

Ha alltid något att äta med

Frukt är as bra att ha med sig! jag går aldrig utan att ha med mig något. Det är ju för att jag tränar. man behöver energi och frukt är bra!

Om ni pedlar, ta med en smörgås. var inte rädd för att äta!!

Jag som tränar behöver äta helatin. bara för att inte bli sötsuggen, vräka i mig när jag får mat eller förlora muskler. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0