Vad Som har hänt!

Eftersom jag inte har bloggat så är det inte mer en rätt av mig att skriva allt som har hänt i mitt liv!




Så klart har vi haft julafton och jag fick många fina presänter
Ett som jag värkligen behövde vad.

Massage




Sen har jag varit med små kussarna, Dom är helt underbara och vi har värkligen kul! tog en nattpromenad och drack glögg i snön.



Jag har även shoppat as mycket!!


Sen har jag planerat en massa om framtiden. vad jag ska göra  nu i sommar och jag funderar på att börja med olika saker. typ med opra? varför inte??
Jag är estetisk av mig och är, utan att skryta bra på båda sång, teater och måla. sen dancar jag ju magdans, så varför inte opra??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0