duschat och smörjd

Känner mig så fräch! det är en av många saker som gör en snygg! känslan man har ikroppen. och jag tror på att om man mår bra inuti och trivs med sig själv.. då är man snygg! för det strålar igenom en. :)

Men nu ska jag äta något och ta en låååång promenad med hundis! han är så söt. följer mig vart jag en går. när jag spelar dataspel vill han sitta vid mina fötter. haha :D

Något som funkar är brun-utan.sol! men jag säger bara! smörj inte så fofta. jag gjorde det förut, vart as brun. men sen bada jag och då var det INTE kul! :S

Juste! jag kör ju fortfarande på min teori om man har lockigt hår ska man bara ha balsam! får se hur det funkar. tar lite shampo i hårbotnen. vill ju inte bli flottig ju :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0