jag är verkligen allt eller inget!

Asså jag är en sån person som antigen gör allt eller inget alls. och oftast när jag inte har tid blir det inget.. är inte ni också så att ni måste vara stenhårda, eller vet ni att ni värkligen kommer göra det? Hmm.. inte jag iallafal.
 Det jag menar är att jag pluggar inte om jag inte har städat, jag städar inte om jag har fixat mig. jag fixar mig inte om jag inte har duschat. Jag bloggar inte om jag är trött.och jag går inte och lägger mig om jag inte har hunit med allt!! Inget blir gjort  problem jag har!!
haha ;)



Därför har jag en bok som jag skriver i allt jag ska göra, och hur det går med det. måste hinna städa och plugga. ska förhoppnigsvis köra senare också. måste ju ha det där körkortet innan sommaren.. ska ju resa då;)
men på måndag börjat teori-kurrsen iallafal :D kommer vara hemma runt 22.00 :S
Men tillbaka med boken!
Det funkar as bra. skriver även in vad jag har ätit. måste ju äta ordentligt nu när jag trännar. :P och ska ner i fett vikt och upp i muskel vikt.




Såå. as bra tips! för er som är som jag ;) Bekväma


Kommentarer
Postat av: Julian

Gud var roligt, jag är precis likadan! Struntar man i någon enskild sak så faller hela dagordningen som dominobrickor. Det är så illa. x)

2011-01-30 @ 13:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0