från stökigt till rent. behövders det eller..?

städat. tog inte många minuter och kl är bara 10 ;) ska snart fixa till mig och dra till policen, måste ju ha pass när vi ska tågluffa runt i eropa. längtar!!!


Före



Efter!

Inte så mycket möbler EN! men det kommer;)




sen blir det till pappa och tvätta och hemta kläder sen hem till mamma igen.
Jo. för er som inte visste det. mina föreldrar har separerat.
Pappa bor kvar i huset och mamma bor nu i en fin lägenhet. Trots att det är sorligt måste jag erkänna att jag älskar att bo på dom här två olika lägena i stan.
Pappa bor ganska nära sntan i ett lungt område. as mysigt på sommaren att vara där, för man kan sola och grilla + att ruff tycker om att springa i trägon.
Mamma bor som sakt i lägenhet i stan. Vi bor vid precis vid stan och har utsikt över enköpings fina parker. nu är det as fint på sommaren att bara gå ner och sätta sig i parken. dok svårt för mig som älskar att jogga att veta vart man ska springa... men det är inget problem;)

Men jag trivs.


Och äer inte det, det viktigaste!


Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-31 @ 14:53:34
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0