Fina naglar

Nu håller jag på att fixa naglarna. För mig ar det viktigt med småsaker, som fina naglar. luktar gott, len hy  och är glad.

Småsaker kan göra så himla mycket och behöver inte alls ta så mycket tid.. ellerpengar.
Senast igår var det någon som sa att jag var fin. och jag tyckte att jag bara hade tagit på mig kläder typ..

Det jag använder när jag fixar naglar;)




Ansiksmask!? jo, det är sant! man blir så ren och len hy efter det;)

Något jag med brukar använda är olja som jag har på naglarna. ett bra tips för som vill ha hålbara naglar.
Sen smörjer jag såklart in händerna när dom fortfarande är fuktiga (Då kommer krämen in mer i huden)



Jag tycer mykcet bättre om att ha korta naglar.
Mycket renare och ser mer välvårdat ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0