Plugg, städa och produkter

Så..

Det är sent. jag borde sova. MEN! det tänker jag inte!!

Jag har inte gjort något ideg! så himla sjönt! att bara gå runt och inte göra något..

Men nu känner jag att det är dax. jag behöver plugga, städa och såklart smörja och ha mig med alla krämer och produkter jag har!
Jag ÄLSKAR skönhetsprodukter. jag vet inte HUR mycket produkter jag äger. Men jag har en låda fyld av dem, plus smink och massa anat.
För jag tycker det är viktigt att man tar hand om sig och gör allt man kan för att se så bra ut som möjlikt. Då menar jag inte att man ska sminka sig två timmar varge dag. men man ska ta hand om sig! man behöver det!

Så nu har jag haft ansiksmask och så ska jag ta på mig brun-utan-sol så man vaknar svart! haha får passa mig ;)


plus enu mera!! nej man jag använder och ÄLSKAR det!!




Den senaste inköp av produkter. Saltvatten. den fungarar as bra!! ger volym och funkar as bra om man vaknar en morgon och inte hinner dusha. då Sprejar man bara på lite, borstar och tupperar. så har man en snygg fresy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0