En bok du bör läsa!

Många, nej jag kan nog säga ALLA´, försöker helatiden förbättra sitt utsende. här kommer hen hälsosam sätt som hanlar om att hitta sig själv och få ut sin innre skönhet! Tro mig, den hjälper


jag älskar den här boken! ge den en chans.. har as bra tips på en manikyrkväll och annat. lär dig att ta hand om kroppen. för jag tror värkligen INTE på "om man vill vara fin får man lida pin" jag tror att kroppen mår bäst av att man tar hand om den och är försiktig!


Många saker har förändrat mitt liv till det bättre.. och jag försöker läsa den med jämna mällanrum.. ni kanske tror att det bara är ytligt.. men det har mer med inre + många bra tips på hur man tar hand om sig och får ex: håret att se extra fint ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0