har sökt jobb idag!

Det var jobbigt! Asså det är jobbigt att gå fram till främande folk och fråga ifall man får prata med deras chef. men nu har jag gjort det!!

För jag vägrar leva på bidrag när jag är stor! fy!! förstår inte folk som kan.. okej för att man har svårt att hitta. alla kan vara utan jobb då och då. men det finns ju dom som inte vill ha eller söker. Nej fy!!

Jag skulle alfrig vilja leva så! skulle inte må bra av mig själv!!



Vem vill inte ha mig som anstäld?? haha

Nej, men det var så kul! det var en man på jc som börja skämta med mig och läsa på mitt cv. han sa jaså du ska bli skådis.
Jajamensan. vore det inte kul att kna säga att Sandra har jobbat för dig?

han skratta och sa att han inte kunnde lova något. men man vet ju aldrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0