Hemma efter en kall dag på julmarknaden

Nu är jag hemma. vi kunde inte vara ute i det kalla så länge. nästan 10 minus.
 Mamma tyckte jag var rolig som sa att det spelar ingen rull hur mycket man frysser. bara men ser snygg ut . haha !!
 men det värsta var när jag såg en unge gå i låsas-kinnjaka som man använde i höstas man såg hur kalt det var. Så FULT!!! 

Men vi hade mysigt iallafal:)

Nu värmer vi oss och jag ska snart övnigsköra. vill ju ha körkortet innan sommaren. ska ju åka runt i sverge med kompisar :D hihi


Underbar bild på beata och ruff när vi lekte med honom. han attakera beata haha söt :D




Varge år har vi en gris i stan som vad får gissa hur mycket den vägger. jag tycker synd om Honom/henne
Grisen sat och huttra i kyllan:( stackan. jag hade lust att gå fram och ta på en pläd eller något:O
Jag är extremt djur vän! har altid varit det


Kommentarer
Postat av: Rebecca Carlsson

Åh vad roligt att du har en blogg, jag tror du har nämnt det någon gång men jag glömde helt bort det, förlåt :/ däremot har jag äntligen hittat den och det ska bli roligt att få läsa det du skriver :)



Kram

2010-11-27 @ 18:51:16
URL: http://lollysmusic.blogg.se/
Postat av: Emma

Fan vad jag älskar att du har en blogg Sandra! Saknar dig supermkt! Kramar

2010-11-27 @ 19:15:13
URL: http://thepicturesofmylife.blogg.se/
Postat av: Julian

Stackars, stackars lilla gris. :(

2011-02-03 @ 13:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0