Herry Potter 7

Bio var det sedan! vet ni hur bra filmen var eller! jag skratta och grätt som ett barn! helt underbar!! Det ända negativa var att vi hade så bråtom till mitt tåg att vi knappt han säga hej då. Jag som hatar att springa!! höl ju på att dö när vi sprang till tågget. hade ju först ätit mat och sen popckorn, chips och läsk! Klara det endå minder då ju! och jag är endå ganska snabb av mig..eller int!!

Men tillbaka till filmen! den var underbar! pappa har lovat mig redan att han och jag ska se nästa. Det är inte mer en rätt att det är han och jag, tycker jag! eftersom han satt och översate engelska till svenska för mig när jag var liten och såg på första filmen. Andra filmen var vi på bio.

Och jag frågade pappa om ormen kunnde döda mig ifall jag såg in i dens ögon. pappa skratta åt mig och förklara att det inte var farligt.. men jag trodde ju det. eftersom dom tjata om det hela filmen.

sen så har han läst några böker för mig när jag var liten också. Mamma fick inte, jag tyckte inte hon var bra på det plus att det var min och pappas sak!

Nu är jag 18. läser bökerna själv och ser på film med kompisar.. så pappa och jag måste ju avsluta hella herry potter sagan tillsamans edå, det var ju trots allt så att vi börja tillsamans att läsa/se herry potter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0