Klar hos tandläkaren, är i skolan

Nu har jag varit hos tandis. det gick bra, så nu har jag hela tänder igen :)

Hahah tydligen hade han gått upp tidigare för min skull, skälvkrart vart jag tvungen att skämta med han, sa " bara för min skull, naw!!" och " men du hade iallafall turen att träffa mig"

Men nu är jag i skolan, och det var en gubbe som förfölde mig!! eller det känndes som det. För han vänte på att jag skulle hoppa av bussen först. och jag hoppa av näst sist.
Sen stog han typ och titta på mig medans jag tog på mig halsduken utanför bussen. Men han gick iallafall.
men när jag trode han var borta dök han upp igen. :S men han gick iallafall väg. TUR!


Sitter här i skolan och länktar tillbaka!


(ca 5 år sen)


(I år)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0