köpte jacka istället

Hej hurrni.. idag vart det ingen billskola.. istället gick jag med Paulina för att köpe en jacka till henne.

Det fulaste jag vet, på tal om jackor, är folk som går i får lite kläder och ser hur dom fryser och hutrar.. snälla mäniskor!! ta på er varmt!

Jag behöver också en ny jacka, men är så himla kräsen, jag har en bild i huvet hur den ser ut. Den ska passa min kropsform, kort med breda höfter och byst, så den måste ha en smal midja. jag vill hälst att den ska vara mörkblå. hmm.. ja nu hör hur det är.

Så jag och min underbara mamma ska hjälpa mig med det. puss mamma!;)





Kommentarer
Postat av: Karin

Kolla en snabbis på New Yorker eller H&M, man vet aaldrig vad man kan hitta. Men annars så kan ju webshoppar ha snygga jackor! Som Modehus.nu, dom har jackor som jag vill ha.. Rargh! Och så har Janenorman.co.uk också en hel del snygga saker, fast dom skickar bara inom UK :/

2010-11-18 @ 18:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0