Lyxiga budget TIPS!!

här kommer det några budget tips till er som vill vara snål lyxiga ;)

Hm har en as go perfym som jag köpte förut. Lukten håler hur länge som hälls och kosta bara 40 KR!!




Även fast jag inte tycker jag har något speciellt på mig brukar folk säga att jag ser bra ut. Som idag då jag tänkte att jag bara skulle ha på mig något vardagligt sa många att jag såg extra piffad ut.



som en valig tröja som denna för typ 90 kr på rean i sommras är as snygg om man har rätta smycken till;)








Men bara men känner sig fräsch så syns det på något sätt i ens sätt att vara och en utstrålnig.

så LE!! var glad, skrata och gör folk glada:) då mår man bra och folk tycker om en.. man kan inte vara snyggare då;)

men här är ett bra tips för er som vill ha en spa kväll men har ingen ansiksmask.. gör din egna. Använd frukt/grönsaker och mosa ihopp något. ha det på både händer och ansikte. för att bli av med kletet använd olja. Masken ger fukt till din hyd och oljan gör att kletet försviner men gör inte hyn tor.. pasar as bra till vintern då man lätt blir torr.




Små saker tillsamans gör en snyggare.. olika halsdukar. fina naglar. perfym. smink. spa. och ett stort lende. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0