Vad tycker ni om skönhetsoperationer?

Här kommer det en fråga ni alla gärna får säga vad ni tycker.

Vad tycker ni om att skönhetsoprationer? skulle ni kunna göra en? Och vad tycker ni om dom som gör det?



Här är vad jag tycker!
Jag är inte imot det! Men det är ju endå tycker jag att man ska försöka tycka att man är snygg och vackar för den man är naturligt! men samtidigt tycker jag att om man är missnöjd över något att man mår dåligt över det, varför inte?
Det var en mamma som utan övertaling. (Det var INTE hon som prata med det) lät sin son operera öronen. Han vart mobad av sina vänner i skolan och måde dålig över det.

Men Jag är nöjd över hur jag ser ut!
Jag bryr mig inte vad folk tycker.. men jag vill se ut såhär! jag Bryr mig inte om idialet att vara Tun som en sticka med enorma bröst! jag ser ut som jag gör.

 
Sen tycker jag att kvinnor med former är snyggare. så det är så jag vill se ut.


Kommentarer
Postat av: Sandra N :D

Man borde vara så nöjd med sig själv som man kan, men vill man ändra något så ska man såklart göra det :) <3

2010-11-23 @ 22:17:03
URL: http://yribrallan.bloggplatsen.se
Postat av: felicia

jag tycker man ska få ha det om man vill men jag vill inte ha det !!!!! <3333

2010-11-24 @ 20:23:14
Postat av: malin

Jag ska !! :D

2010-11-25 @ 02:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0