Vem jag är!?

jag tänkte berätta lite om vem jag är och lite så:Pjag går på teater skola i uppsala och då kan ni ju tänkar er hur jag är;)

 nej men jag är en glad person som även om jag skulle vara ledsen så kan jag inte vissa det! är endå bara glad och vill vara en rolig person som får folk att skrata!

 Många kallar mig galen.. men det är av folk som inte känner mig.
när man är själv med mig är  jag är en helt anorluna person när jag är med kompisar och fremande personer, för det första jag vill att folk ska tänka på mig ar just glad!! även om många blir iretterade och tycker att det kan vara för mycket så bryr jag inte mig för jag är sån!!

Jag är ganska killig av mig, spela dataspel och är högljud av mig så som killar är.. när jag känner mig bekväm tar jag plats och på dansgolvet är det jag som står i mitten och kör på!! 

till utsende så kör jag på det jag känner för... iblan har jag mycket smink och ibland inge smink alls. jag tycker om att prova mig fram. samma sak med kläder! jag tror jag är mer backpecker! eftersom jag har varit det engån i tiden och kommer att fortseta med dig ;) haha!!


Innan jag skulle börja 6:an sålde vår familj huset och tog ledigt ett år och åkte jordenrunnt! något som förändrade mitt liv föralltid!! när vi kom tillbaka hade vi nästan inga pengar men vi var rikare en någonsin!






kan vara svårt att tro det men jag har inte gjort något med mitt hår alls!! nej jag har så naturligt ;)

Naturligt och snyggt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0