Godmorgon på er. Har sovmorgon men ska endå åka och tränna ;)

är jag inte duktig?? Men som jag sa tidigare så har jag börjat att tränna och gör det ganska ofta, typ varge dag. Hehe.. men eftersom jag äter så mycket som jag gör (p.g.a att jag trännar) så gör det inget.

Men ska packa ihopp det sista och skynda mig till bussen.. har som vanligt värligt brotom. men det är för att Ruff kom in i mitt rum och börja gosa med mig ;) hihi han är så söt!!

Är as hungrig! eftersom jag även äter på tider.  men nog om prat om hälsa!

Idag ska jag på teater :D är ju teater apa av mig ;) hehe.. men det kommer bli as kul! Har en ledig tid sen efter skolan och innan teaten.. får se om jag pluggar eller går på stan?? hittat en as söt tröja på cubos! vill värkligen ha den!

Kommentarer
Postat av: Emmie

SV: Vinnaren av gårdagens blogg är utsedd, eftersom jag inte kunde utse någon vinnare igår så blev det TRE vinnare idag! :) Se efter om du är någon av dem :)



En ny tävling startar klockan 11:00 men då är det en tävling om inbjudan till bloggsvar!

Veckans blogg startar i morgon, kolla gärna in då för att anmäla dig :)

2011-01-25 @ 10:14:30
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0