hemma från paulina

Jag mår så underbart att vara med paulina och kim! vi är värkligen tajta.. men nu är dom tillsamans ju:P  men dom låter nig vara med ;) hehe... nej inte på det sättet.
 Vet ni hur sjönt det är att inte gå ut eller!? jag är ute avre helg, lördag, fredag. det är as kul.. men det är ssjönt att bara vara hemma och ta det lungt. göra det man sjävl vill. ibland önskar jag att jag plugga hemmifrån. Men jag tycker om att pändla (är hon galen??!!) jo det är sant ;) och det är ganska bra att säga sen när man bli äldre och vill ha ett jobb där man mäste pändla...
 nej! min kille får flytta med mig närmare jobbet ;) hehe





Tycker inte man ska fixa sig så mycket till vardagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0