Allt blir enklare när man har så många runt om sig och har så mycket att planera. AS taggad inför sommaren!!

Heeeej alla som fortfarande besäker denna blogg trots dåliga uppdateringar.
Jag känner mig så jävla glad! Först: har så många runt om mig som jag tycker om. Andra: det blir varmare!!

Jag har så mycket planerat inför våren och sommaren. en kort lissta på allt

1. kryssnig med släkten.
2. alla student fester som är nu
3. tåg luffen
4. P & L

och glöm inte alla grill-kvällar!
Jag och sussi har redan köpt en as söt picknigskorg till ivår XD haha

men allt kommer gå på mycket pengar.. så gäller att spara och jobba. på tall om jobb!! måsste hitta sommarjobb också :S
Det ultimata vore att få jobb vid sommarstugan. hur härligt vore det inte att bo där rästen av sommaren man inte är ute och far? bjuda hem vänner, sitta vid vattnet och se solen gå ner. GRILLA!!


För er som är minst licka taggade som jag, kommer sommarbilder fårn sommras. ;)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0